مصاحبه آرشیو خبر ها
یاد گرفتیم که باید تا آخر جنگید

یاد گرفتیم که باید تا آخر جنگید

لئوناردو بونوچی که همیشه جز بهترین های یوونتوس است امروز با سایت "توتویووه" مصاحبه ای داشت و از شرایط تیمش در رقابت های امسال و اهداف بانوی پیر و بازیکنانش گفت :

" مطمئناً تا دو هفته قبل ، آن یوونتوس واقعی نبود. اما حالا با هم برای بازگرداندن امتیازات و کم کردن فاصله تا فرصتی که تا تعطیلات کریسمس مانده بازگشته ایم "

" و نگاه ِ بازی به بازی. یوونتوس بازگشته و تکرار می کنم که تفاوت ما نسبت به ابتدای فصل اتحاد و از خودگذشتگی مان در همه بازی ها است "

" این به ما می گوید که اعتماد به نفس و اطمینان نشات گرفته از هر کدام از ما است که تصمیم به فداکاری در دفاع از تیم و کمک به هم تیمی هایمان داریم "

" زمانی که تیم تحت فشار است این فقط مربوط به دفاع نمی شود ، بلکه در مورد کمک مهاجمین و هافبک ها به دفاع هم است و اینکه تلاش کنند و سانتیمتری هم عقب نکشند "

گل کوادرادو در دربی در آخرین لحظات ...

" این یک گل مهم بود چراکه به ما یادآوری کرد که در بازی باید تا آخرین لحظه جنگید .. "

" بخصوص در این لیگ که هنوز همه چیز ممکن است (رقابت برای قهرمانی ادامه دارد) "

" در هر بازی که انجام می دهیم این امکان وجود دارد که نتیجه جبران شود و یا متحمل شکستی شویم که اصلا روی کاغذ فکرش را هم نمی کردیم ! "

" بنابراین پیروزی مقابل تورینو به ما قدرت و نیروی اضافی برای شروع دوباره ، تجدید قوا و نگاه به هدفی که تا فاصله کوتاه تا سال نو در نظر داریم و همچنین پیشروی در لیگ قهرمانان داد "

دیبالا می تواند از توز هم بهتر باشد ؟

" پائولو جوان است و قطعا استعداد و کیفیت زیادی دارد. او باید به آرامی رشد و پیشرفت کند "

" من مطمئن هستم که او در این یوونتوس به یک جز اصلی تبدیل خواهد شد و از اینجا تا انتهای فصل بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: